21اذ2.jpgحا56.jpg
خانه / زناشویی / مشاور خوب براى حل مشکلات زناشویی

مشاور خوب براى حل مشکلات زناشویی

اگر به دنبال مشاور خوب براى حل مشکلات زناشویی برای خود یا اطرافیان هستید با ما تماس بگیرید. مشاور خوب ما هم تخصص دانشگاهی روانشناسی دارد و هم تخصص دینی و حوزوی.

مشاور خوب براى حل مشکلات زناشویی 09108644909

مهمترین علل اختلافات زناشویی در نگاه یک مشاور خوب

به خواسته ها و نظرات همدیگر اهمیت نمی دهند _ در نحوه تربیت فرزندان دچار اختلافند _ رابطه جنسی مطلوبی ندارند _ تلاش در تغییر اجباری یکدیگر دارند _ خودرای  هستند _ حرف اطرافیان بیش از حد بر آن ها تاثیر می گذارد _ اطرافیان به جای مشورت در زندگیشان دخالت می کنند _ بر سر وظیفه و کارها دچار اختلافند _ و …..

براى جلوگیری از این اختلافات زناشویی یک مشاور خوب مهارت های لازم را به زن و شوهر آموزش می دهد تا بتوانند تصمیم درستی در موقعیت های مختلف بگیرند.

اگر زوجین نتوانند در حل مشکلات زندگی به خود کمک کنند ، احساس نامیدی و شکست میکنند و بهتر است در این مواقع از راهنمائی و کمک متخصص و مشاور و روانشناس دینی در حل مشکل خود کمک بگیرند. در اختلافات زناشویی یک مشاور و روانشناس روحانی به عوامل بیرونی و درونیی اشاره میکند که بر چگونگی رابطه زناشویی تاثیر گذار باشد .

توصیه های کلی مشاور خوب برای حل مشکلات زناشویی

  1. اینکه در شرایط سخت خود را جای دیگری قرار دهیم.
  2. در هفته زمانی را براى خلوت کردن و حرف زدن در مورد مشکلات مشخص کنید.
  3. از قضاوت کردن و توهین به شخصیت یکدیکر پرهیز کنید.
  4. عقاید هم را به مسخره نگیرید.
  5. نیازهای عاطفی هم را برطرف کنید.
  6. هر کاری که همسرتان انجام میدهد توجه نشان بدید و از هم تشکر کنید.
    و….

مشاوره حضوری و مشاوره تلفنی با مشاور خوب و روانشناس روحانی

بعضی از افراد که امکان مشاوره حضوری ندارند می توانند مشاوره تلفنی بگیرند . در مشاوره تلفنی ، مشاور و روانشناس روحانی تلاش می کند نوع مشکلات را بررسی کند . از آنها سوال می کند که ایا براى حل اختلاف خود کاری کرده اند یانه .

حرف زدن تلفنی درباره مسائل و مشکلات خود ، و همدلی مشاور خوب ، احساس منفی آنها را کاهش می دهد. پس از آن نوبت مشاوره حضوری است.
براى حل مشکلات خانوادگی میتوانید به مرکز مشاوره و ازدواج ما در قم زیر نظر استاد الهی نیا مراجعه کنید .

مشاور خوب برای حل مشکلات زناشویی

تاثیر مشاور خوب در افزایش رضایت زناشویی

خانواده ها باید به مهارتی به نام حل تعارضات زناشویی مجهز شده باشند پیش از اینکه زن و شوهر وارد زندگی مشترک شده باشند و در مسیر آن قرار بگیرند. لازم است که اطلاعات و مهارت های زندگی زناشویی در جریان مشاوره پیش از ازادواج به طرفین اموزش داده شود .

تعارضات به صورت اختلاف در نظرها و عقاید و سلیقه ها نمایان می گردد که اگر مدیریت مناسبی روی ان انجام نشود خانواده را دچار اسیب ها و لطمات متعددی می کند.

تقویت رابطه های صمیمی و پایدار در بین اعضا می تواند در مسیر مدیریت کنترل تعارضات پدیدار گردد.

گاهی با گفتن جمله حق با شماست و یا درک شرایط طرف مقابل می توان به پیروزی در مجادلات رسید و به احساسات فرد روبه رو با توجه بیشتری اهمیت داد. همین راهکارهای مشاوره ای گره های بسیاری از مجادله ها را باز کرده است.

نقش مشاور  برای حل مشکلات زناشویی

مشاور خوب برای حل مشکلات زناشویی با تمرکز روی حال از زوم کردن و جا ماندن در وقایع تلخ گذشته ممانعت به عمل می آورد و از طرفین می خواهد انتظارات و خواسته های خود را با نیت اینکه از خشم و انزجار درونی آنها کمتر شود ابراز کنند.

فضای شوخی و تفریح از جو سنگین ماجرا و تنش های کشمکش ها می کاهد بنابراین از این مهارت برای تلطیف و حل تعارض زناشویی بهره مند شوید.

افرادی که با کوچکترین بحث و دعوایی گمان می کنند مسیر برای جدایی ایجاد شده بیش از سایر افراد نیاز به مراجعه نزد روانشناس و مشاور ماهر خانواده دارند. رسیدگی به وضعیت ارتباطات کلامی و رفتاری و تقویت پایداری و صمیمت و تعهد در رابطه زناشویی از جمله اساسی ترین موضوعاتی که روانشناس خانواده به ان می پردازد.

احساس امنیت فرصت رشد و خلاقیت برای فرزندان و حتی خود والدین در خانواده هایی که جو متشنج و اشوب گرانه دارند را از بین می برند به بیان دیگر احساسات مثبت و کارامد در این شرایط محو می شود و استرس و نگرانی غالب می شود.

بنابراین در جلسات مشاوره حضوری یا تلفنی مشاور حرفه ای به این موارد رسیدگی می کند.

مرکز مشاوره حرفه ای خانواده و ازدواج در تهران

به نظر می رسد با توجه به نیازهای متعددی که انسان ها در عصر حاضر با آن درگیر شده اند ضرورت دارد بر مقاومت و امادگی پذیرش روانی افراد نیز توجه شود.

مشاوران متخصص و روانشناسان حرفه ای مطابق با زمانه و نگرانی ها و استرس های دوران خواسته ها و الزامات روحی عاطفی اقشار جامعه را مد نظر قرار می دهند و این عاملی برای بهبود و اصلاح رفتار و یا تغییر نگرش در زندگی شده است. گاهی با کمی تعویض زاویه دید به مسائل می توان مشکلی را برطرف کرد که مدت ها روی ذهن و فکر مخاطب تاثیرات منفی دارند.

مرکز مشاوره حرفه ای خانواده و ازدواج در تهران پاسخگوی سوالات و نگرانی های زوجین و یا افرادی هستند که در حوزه ازدواج و انتخاب همسر هستند و لازم است قبل ازازدواج اطلاعات و دانش آگاهی کافی را داشته باشند مشاوره حرفه ای در مشاوره حضوری یا تلفنی و یا آنلاین می کوشد مشغله ها و ابهامات را برطرف نماید.

مشاور خوب براى حل مشکلات زناشویی 09108644909

مشاوره ازدواج با راهنمایی مشاور خوب

مشاوره ازدواج جریانی موثر و مثبت در جهت انتخاب بهتر و آگاهانه تر است. توضیح پیرامون این نکته که ازدواج چه مزایایی دارد و معیارهای انتخاب همسر و چگونگی تشکیل یک رابطه و زندگی مشترک صورت می گیرد.

مشاوره قبل ازدواج نیز در جهت آشنایی با چالش ها و واقعیت های زندگی زناشویی و ارتباط زوجین با هم مشورت و همفکری لازم را به زوجین می رساند. بررسی جداگانه دختر یا پسر یا زن و مرد روشی است که برخی از متخصصین مشاور عملیاتی می شود و یا اینکه در جلسات مشترک توسط مشاور ازدواج انجام می  شود.

فرضیه سازی در مورد مشکلات و یا پیش بینی و تجربه کردن شرایطی که احتمال تعارض و ناسازگاری را در زوجین بالا می برد به کمک مشاور و روانشناس متخصص صورت می پذیرد. اموزش مهارت های کلامی در ارتباط و مهارت های ارتباطی و اجتماعی و یا مشکلاتی که در خانواده پیش می آید.

بررسی میزان جذابیت جنسیتی در زوجین و تعهد و وفاداری زن و مرد در تست های مشاوره قبل از ازدواج و یا مشاوره ازدواج ستجیده می شود. متخصص و کارشناس مشاور خانواده می کوشد جلسات مشاوره را به صورت انلاین و درفضای مجازی قرار دهد.

آرزوی ما … خوشبختی شما

منبع : سایت امرخیر

amrekheirr.ir

مشاوره حضوری ؛ تلفنی ، تصویری *&* طلاب ؛ دانشجویان ؛ سایر اقشار
شماره نوبت گیری : 09108644909
آدرس کانال «امرخیردانشطلبان» : amrekheirr@
پست الکترونیکی: amrekheirr.ir@gmail.com

مطلب پیشنهادی

روانشناس روحانی و مشاور خانواده 09108644909

روانشناس روحانی و مشاور خانواده

روانشناس روحانی و مشاور خانواده جناب استاد الهی نیا پاسخگوی مشاوره های حضوری ، تلفنی …

تماس بگیرید
error: Content is protected !!
کانال ازدواج کانال مشاوره ک غذای سالم